Infoassistent til Omsorgsbolig

Dra nytte av våre erfaringer med Kampen Omsorg+, den første fullskala installasjonen av velferdsteknologiske løsninger i Norge. Ved å gi hver beboer ved en omsorgsbolig hvert sitt nettbrett eller personlige touchskjerm, åpnes muligheten for å kommunisere og aktivisere beboerene på en helt ny måte. Internt i boligen brukes vår Infoassistent til å informere om aktiviteter og bestille mat, samt kommunikasjon mellom personalet og beboer. Utenfor boligen kan pårørende sette opp avtaler, dele bilder og utføre videosamtaler.

Tjenestetilbydere, fra hjemmetjeneste til fysioterapeuter, får mulighet til å samhandle med beboerne via kalenderfunksjoner og kommunikasjonsløsninger.

Kommer: Ny webside og nye produkter

Hosptial IT lanserer nye produktlinjer for både sykehus og kommuner. Sentralt i løsningene står mobile arbeidsverktøy som arbeider gjennom megatrenden "operational intelligence" - rett informasjon om rett pasient til rett person til rett tid. Dette realiserer sykehusspesifikke applikasjoner mht. pasientflyt, utstyrsflyt og ansattflyt. For kommuner realiseres den digitale hjemmetjeneste og digitale sykehjem. Les mer: Digital hjemmetjeneste - digitale sykehjem.

Kalender og aktivitetsliste

Kalenderen på beboerens skjerm viser avtaler/ gjøremål og hjelper beboeren å organisere hverdagen. Beboerens kalender gir en god oversikt over hva som skal skje de neste dagene frem i tid. Hver dag er delt inn i tidsintervaller, slik at beboeren enkelt får oversikt over de avtaler og gjøremål som skal skje innenfor dette tidsrommet. I aktivitetskalenderen finner brukeren alle tilgjengelige fellesaktiviteter.
Kalenderen er delt mellom brukeren, tjenesteyter og støtteapparat/famile. I en aktivitetskalenderen finner brukeren alle tilgjengelige fellesaktiviteter.
Del:
Tips en venn